Onze visie, missie, waarden en principes

Visie
We zijn de wereldwijde marktleider in het leveren van infografieken die merken en
e-commerce producten helpen om de verkoop en conversie te stimuleren, waardoor we bedrijven in staat stellen om hun klanten op een visueel aantrekkelijke en effectieve manier te bereiken.

Missie
Onze missie is om merken en e-commerce producten te voorzien van unieke en creatieve infografische ontwerpen die de verkoop en conversie stimuleren. Met behulp van de nieuwste ontwerptrends en -technologieën creëren we infografieken die de klantbeleving verbeteren en de merkloyaliteit vergroten. Ons doel is om onze klanten te helpen hun producten en diensten op een effectieve manier te presenteren en hun verkoop te stimuleren, door middel van hoogwaardige diensten en ondersteuning.

Waarden
Precisie: We streven ernaar om altijd op tijd te leveren, onze administratie bij te houden en georganiseerd te werk te gaan, met oog voor detail en nauwkeurigheid.

Integriteit: We hanteren een eerlijke werkwijze gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Als we je niet kunnen helpen, zullen we dit eerlijk communiceren.

Excellentie: We streven ernaar om een professioneel en uitstekend resultaat te leveren, door altijd de beste kwaliteit te leveren en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Innovatie: We blijven altijd op de hoogte van de nieuwste design trends, technologieën en halen inspiratie uit verschillende bronnen om vernieuwende oplossingen te bieden.

Inzicht: Wanneer we alle data en principes hebben bekeken, gebruiken we onze eigen inzichten en intuïtie om de juiste beslissing te nemen, gebaseerd op onze ervaring en expertise.

Onafhankelijkheid: We verwachten van al onze teamleden en klanten dat zij een onafhankelijke werkwijze aanhouden, waarbij persoonlijke verantwoordelijkheid en zelfstandigheid centraal staan, om zo onze doelen te bereiken.

Laser focus: We werken door, zonder afleidingen en onderbrekingen, totdat de taak voltooid is, met een scherp oog voor details en met een vastberadenheid om onze doelen te bereiken.

Principes
Simpliciteit: We streven ernaar om processen te vereenvoudigen en te stroomlijnen, zodat we efficiënter kunnen werken. Als we iets in 3 stappen doen, willen we weten hoe we het in 2 stappen kunnen doen.

Optimalisatie: We blijven constant nadenken over hoe we onze werkprocessen en systemen kunnen verbeteren, om zo onze efficiëntie en kwaliteit te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

Zelfonderzoek: Als we ergens tegenaan lopen, kijken we eerst naar wat we zelf kunnen doen voordat we hulp vragen. We zijn altijd op zoek naar manieren om onszelf te verbeteren en onze kennis en vaardigheden te ontwikkelen.

Feedback: We houden regelmatig feedbacksessies tussen onze teamleden om onze designs te verbeteren en elkaar te inspireren. Daarnaast vinden we feedback van onze klanten erg belangrijk en gebruiken we dit om onze diensten nog beter af te stemmen op hun wensen en behoeften.

Stoïcisme: Wanneer iets tegenzit, raken we niet ontmoedigd of boos, maar blijven we rustig en gefocust op het vinden van een oplossing. We blijven altijd positief en gemotiveerd, ongeacht de uitdagingen die we tegenkomen.